joi, 5 februarie 2009

la inceput..

m-am gandit destul inainte sa scriu .ma gandeam ca e inceput de blog(nu am mai facut demult asta).ma scuzati ca nu scriu cu diacritice si ma scuzati pe viitor cand o sa mai folosesc limbaj mircist,stiti voi ,aia.. generatia mirc.
whatever..o mai iau pe dealuri cand nu ma supravegheaza nimeni
e inceput de blog..si nu orice blog , ci blogul canapelei...blogul oamenilor langa care m-am simtit ok din primele 5 minute, oameni fara fitze, oameni care simt "fenomenul moto",oameni care degusta o bere din cand in cand,oameni care se cearta si se impaca ; da, sunt acolo mereu,oameni pasionati de "cheia" ( o sa le scot asta din cap :p),oamenii langa care sunt eu.

ok,puteti comenta AICI..dar nu ne mai intrerupeti firul povestirii

si pentru ca tot "e la moda" ne-am facut si noi blog

sa incep cu inceputul, inceputul pe care multi il stiu

de cand m-am urcat pe ducati,pe monster, nu am mai vrut altceva.asa ca in 10 zile aveam ducati monster, 620 ie,2004, galben monopost.
probabil o sa ma reunoasteti pe strazile municipiului ,tarii si vara asta..planificat..europei :D.
am ajuns la Academie insetata de a cunoaste monstere noi.Din pacate tocmai vandusem gogoasha( de aici si numele) si am ajuns pe jos..ca o floricica.M-am interesat de una de alta si am plecat cu "pe-josul"mandra de je( da, fetelor le place sa vorbeasca cu "je").

dap..poate am facut blog sa ne laudam.
sau nu.am facut blog sa impartasim experiente si experimente

povestea continua cu..noi


ps:eu ma gandeam ca am facut blog pentru noi

2 comentarii:

  1. pentru noi, pentru ei, pentru cei care vor sa isi ia o mobra si care sunt nehotarati, poate dau si ei cu search-un google, gasesc un link catre blogul " canapelei" si li se aprind calcaiele.
    stiu ce vroiam sa zic, dar sincer cred c-am luat-o pe aratura.

    vroiam sa zic ca de pe acest blog multi ar putea sa adune informatii despre ce inseamna Ducati si, in mod special, ce inseamna Monster.
    Acest blog ar putea aprinde pasiunea pentru monstar in inimile altor motociclisti sau viitori motociclisti....

    eu as vre ca pe acest blog, fiecare sa prezinte experientele placute sau neplacute prin care a trecut cu monsterul. ce probleme ati intampinat , de cate ori ciclistica fenomenala a acestor masinarii v-a scos din situatii limita, situatii din care cu alte mobre probabil ati fi iesit destul de sifonati.
    Asfalt Uscat!

    RăspundețiȘtergere
  2. dragilor nu uitai de curele, la 20 000 km schimbate, sau la orice motor nou.
    hai .. mereti la joaca si iubiti-va tare.. cu/pe langa/pe/vaznd monsteru'

    RăspundețiȘtergere